אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

למי מתאים שיש קוריאן?

אנשים אשר מעוניינים לשדרג את המראה של הבית שלהם יוכלו לעשות זאת בדרכים שונות, כגון שיפוץ כללי, קניית רהיטים חדשים, החלפה של התאורה ועוד. שיש קוריאן הוא אחד הפיתוחים היותר חדשים שקיימים כיום. מי ששואל את עצמו למי מתאים שיש קוריאן, כדאי שיבין שסוג זה של שיש יכול להתאים לכל אחד. אופטימל משטחים אקריליים מחזיקה בידע ובניסיון רב שמבטיחים התקנה נכונה ומתאימה אצלכם בבית או בבית העסק.

למי מתאים שיש קוריאן? – קוריאן בסוגי בתים שונים

כל בית שונה מחברו והעיצוב של הבית יעיד על האופי של הדיירים שמתגוררים בו. הקוריאן הוא חומר סינטטי שפותח באופן מלאכותי וניתן לעצב אותו כראות עיניכם. הוא מגיע בשלל גוונים וצבעים ועל כן מתאים לכל סוג של בית:

בעלי בתים בסגנון מודרני יחפשו קווים ישרים וצבעים קרים ושקטים. ניתן להתקין שיש או קירוי בצבעים מתאימים מבלי לפגוע בקו העיצובי שקיים.

סגנון קלאסי (מתון) ניתן לבחור בצבעים ניטרליים ולשלב את הקוריאן במטבח, בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר.

אם מדובר בבית בסגנון כפרי, מומלץ להתייעץ עם מומחה לעיצוב שיסייע לכם.

אם מדובר ברהיטים, ניתן לבצע הלבשות בצורות שונות. החומר הוא גמיש מאוד ואפשר לבצע את ההלבשה בכל עובי.

במטבחים, אפשר לנקוט בפתרון נקי של ציפוי קירות שיסייע מאוד באסתטיקה ושמירה על הניקיון.

מתי כדאי להתקין קוריאן?

באופן כללי, אין זמן מסוים שעדיף להתקין את הקוריאן. היות שמדובר על עבודה שנעשית בתוך הבית, אין למזג האוויר השפעה של ממש. את ההדבקה מבצעים על ידי שימוש בדבק מיוחד וחזק מאוד כך שאין כל סכנה של היפרדות מהקיר. חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר מייבאת קוריאן ברמה גבוהה שעומדת בתקן.

לאחר ההתקנה, חשוב לבקש תעודת אחריות על העבודה ועל החומר. לא כל אדם שעוסק בהתקנת שיש ידע כיצד לבצע את העבודה. לכן, ולצורך היצוע הפעולה על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל מתקין מורשה בלבד.

על מנת להגיע למחיר המשתלם ביותר, כדאי לבצע סקר שוק קצר בין שתיים או שלוש חברות ולהחליט ביניהן מה ההצעה הכי טובה.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »