אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

שיש לאמבטיה מקוריאן

קוריאן הוא החומר המתאים ביותר לשימוש ככל שמדובר על חדר האמבטיה שלכם. אם אתם מתכננים לשפץ את חדר האמבטיה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית ולהזמין שיש לאמבטיה ממשטחי קוריאן שיקנה לחלל זה מראה יוקרתי ומפנק כמו של בית מלון חמישה כוכבים. אין גם צורך להיכנס לשיפוץ ארוך ומייגע שכן ההתקנה של החומר היא מהירה ולא כרוכה באי סדר. אופטימל משטחים אקריליים משווקת משטחים קוריאן ברמה גבוהה וניתן לפנות אליה בכל שאלה בנושא.

שיש לאמבטיה מקוריאן – למה דווקא קוריאן?

בין אם מדובר בעץ או בזכוכית, ישנם חומרים שונים אשר יתאימו לחדר האמבטיה שלכם. אחד הגורמים שצריך להתחשב בהם מתייחס לעמידות של החומר ללחות ורטיבות שתמיד שוררים בחלל זה – כאשר הקוריאן עומד בכל הקריטריונים:

עמידות – שיש לאמבטיה מקוריאן הינו משטח אשר עמיד בפני כל מה שקיים בחדר זה. כלומר, החומר עמיד בפני חום, לחות ושריטות ולמעשה אין חומר שדומה לו מבחינה זו.

ניתן לייצר כל צורה בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם, בין אם מדובר בנישות, כיורים, מדפים ואפילו ארון לאמבטיה.

כיורי קוריאן לאמבטיה ומשטחי קוריאן לא נשחקים או נפגעים מחומרי ניקוי שונים שנמצאים בחדר זה, וניתן לנקות אותם בקלות רבה על ידי מטלית לחה מבלי להסב להם נזק.

מבחינת איטום, מדובר בחומר מושלם שדבר לא יכול לחלחל אליו.

החומר הוא מבודד ותכונה זו חשובה בחדר האמבטיה שבדרך כלל מפעילים בו מכשירי חימום שונים על מנת לחמם אותו.

חווית האמבטיה תהפוך להרבה יותר כיפית ומהנה היות ומדובר על חומר חלק ונעים למגע. נעים לעמוד עליו והוא מהווה משטח נוח מאוד. בנוסף, המים לא יגרמו לשחיקה לעולם ולכן גם אם מדובר על אגנית למקלחת היא תעשה את עבודתה במשך שנים רבות ללא כל צורך בתיקונים.

המשטח הרציף ונטול החיבורים ישמור, סדרך כלל, על ניקיון ואסתטיות ולא יצריך ניקוי מיוחד או עבודה עם חומרים חזקים ומסוכנים. במקרה של שריטה ניתן יהיה לתקן אותה על ידי שימוש בסקוטש וחול באופן עצמאי מבלי להזמין בעל מקצוע. אם מדובר על תקלה רצינית יותר, אפשר לפנות לחברה שהתקינה את המשטחים ולבקש שיגיע בעל מקצוע ויטפל בבעיה.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »