אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

קוריאן למשרד

עוד רגע אתם עומדים לעבור למשרד החדש שלכם ואתם בוערים מהתרגשות. זו ההזדמנות שלכם לפתוח דף חדש במקום חדש ולהקים את העסק שתמיד חלמתם עליו. אבל כדי להנעים את זמנם של העובדים ולארח לקוחות כראוי, עליכם לדאוג לעיצוב ראוי. קוריאן למשרד יכול להיות הפתרון המושלם בשבילכם. מומלץ להתרשם ממגוון רחב של משטחים איכותיים וייחודיים אצל חברת אופטימל משטחים אקריליים.

קוריאן למשרד לכל רהיט

האסוציאציה הראשונה שעולה לנו עם משטח קוריאן היא המטבח, שהרי משתמשים בקוריאן רבות כדי לייצר כיורים ומשטחי עבודה למטבח. ניתן אמנם להזמין עיצוב קוריאן גם למטבח של המשרד, אך זהו אינו המקום היחיד שבו יכול המשטח להפוך לשימושי. קוריאן למשרד מתאים למגוון רחב של רהיטים:

פינת העובד – ממה מורכבת פינת העובד במשרד? סביר להניח שמשולחן, שידה וכיסא. ניתן להזמין רהיטים תואמים העשויים מקוריאן ובכך להעניק למשרד ניחוח מיוחד שאין לאיש.

דלפק קבלה – הדלפק הוא אחד הרהיטים המרכזיים ביותר הקיימים במשרד. הוא משמש כשולחן קבלה של הלקוחות או העובדים הבאים לקבל שירות ממנהלת החשבונות או המזכירה. לפיכך, על הדלפק להיראות במיטבו. דלפק קבלה מעוצב העשוי מקוריאן יוצר רושם ייצוגי ואסטטי על הסובבים, ולכן שיש קוריאן הוא מבין החומרים המומלצים יותר לעיצוב הדלפק.

קוריאן לחדר הישיבות – חדר הישיבות הוא אחד החדרים החשובים ביותר הקיימים בעבודה. בחדר זה מתקיימים דיונים סוערים בהקשר לעתיד החברה או מפגשים עם לקוחות חדשים שבאים להתרשם מהשירותים והמוצרים. כמו כן, חדר הישיבות הוא מקום המפגש של העובדים לפעילויות חברתיות הנערכות במסגרת העבודה. בהתאם, ומשום שחדר הישיבות צריך להיראות טיפ טופ, כדאי שהרהיטים בו יהיו עשויים מקוריאן.

צבע הקוריאן

אחת השאלות הנפוצות יותר העולות כאשר בוחרים קוריאן למשרד היא איזה צבע קוריאן להזמין. ואכן, שיש הקוריאן מגיע בשלל צבעים ועיצובים עד שלפעמים קשה לבחור בשיש המתאים לנו. משרדים רבים נוטים לבחור בצבעים סולידיים כמו שחור, אפור או לבן אשר משדרים ייצוגיות ויוקרה. עם זאת, מנהלי משרדים שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסה, נוהגים לשלב גם שיש קוריאן בצבעים עליזים יותר כמו סגול או צהוב.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »