אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

עבודות נגרות בשילוב עם קוריאן

מי שחושב שבחירה בקוריאן תמנע ממנו לעשות שימוש בחומרים אחרים לעיצוב הבית, יכול לנשום לרווחה. למעשה, עבודות נגרות בשילוב עם קוריאן הן אפשריות ואפילו מומלצות. על מנת להפיק את המירב, מומלץ לפנות לחברה שמכירה את החומר ויודעת כיצד לשלב אותו עם חומרי בניה אחרים. אופטימל משטחים אקריליים עוסקת בתחום כבר שנים רבות והיא משווקת ומתקינה קוריאן בבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים ורפואיים.

עבודות נגרות בשילוב עם קוריאן – מה זה אומר בעצם?

כאשר אתם בוחרים לשלב קוריאן במטבח שלכם, תוכלו להגיע לתוצאות נפלאות שיהפכו את החלל להרבה יותר מעניין לעין. השילוב של קוריאן במטבח מביא אתו עיצוב מרשים ויוקרתי ואפשר בקלות להתאים את הצבעים הנכונים שלא יכבידו על העין:

עבודות נגרות בשילוב עץ טבעי יכולות להתבצע במקרה של הקמת אי בישול במרכז חלל המטבח. פלטת העבודה שעשויה מקוריאן תמלא את יעודה הפרקטי, תחזיק מעמד זמן רב ותהווה גורם עיצובי בעל משמעות רבה.

הקוריאן אמנם הרבה יותר עמיד מהעץ אך החיבור ביניהם נראה טבעי ביותר ואין כל צורך לתווך ביניהם על ידי חומר נוסף.

ניתן לבצע הלבשות של קוריאן על גבי רהיטי עץ שונים וכך לשמור עליהם למשך שנים רבות.

גם בחדר האמבטיה נתן לבצע שילוב של קוריאן עם עץ. חשוב לבחור בעץ מתאים שעמיד גם הוא ללחות, רטיבות ואדים.

הקוריאן שמשתלב עם חומרים אחרים

ניתן לשלב את הקוריאן גם עם חומרים נוספים כגון זכוכית וברזל. ניתן, למשל, להקים גרם מדרגות מקוריאן כאשר המעקה עשוי מזכוכית מחוסמת. מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום. שילוב לא נכון עשוי לגרום למצב של חוסר התאמה עיצובים ולהפוך לגורם עיצובי מציק ולא מתאים.

היות שמדובר על משטח אקרילי שיש לו שימושים רבים, הוא מיועד לחללים מסוגים שונים ואפשר ליצור ממנו כיורים, דלתות, ארונות, אגניות למקלחת וגם ליצור ממנו אמנות שימושית. הוא מגיע במגוון של צבעים וניתן לחבר אותו ללא כל סימני הדבקה שיפריעו לעין ויצברו לכלוך וזוהמה. כמובן שניתן גם לבצע קירוי של החלל שיהפוך אותו לבעל מראה מזמין יותר.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

איזה כיור מומלץ למטבח?

אתם מחפשים ותוהים איזה כיור מטבח מומלץ – בכל זאת, לא כל יום מחליפים כיור מטבח ובכל פעם שזה כבר מגיע, יש חידושים ויש טרנדים

קרא עוד »