אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

משטחי קוריאן במוסדות רפואיים

הקוריאן שימש בתחילת דרכו בעיקר בתור חיפוי לקירות במעבדות וחדרי ניתוח שנמצאים במוסדות רפואיים. משטחי קוריאן במוסדות רפואיים נבחרו לשם כך בשל המאפיינים המתאימים שלהם למטרה זו. מדובר בחומר מאוד חזק ועמיד ובנוסף הוא גם אסתטי ובלתי חדיר לחומרים שונים. היות שחדרי מעבדות אמורים להיות סטריליים ונקיים, קל מאוד היה לעבוד עם הקוריאן שסיפק בדיוק את התנאים הנחוצים. אופטימל משטחים אקריליים משווקת משטח קוריאן למוסדות ולאנשים פרטיים.

משטחי קוריאן במוסדות רפואיים – כל מה שכדאי לדעת

מוסדות רפואיים רבים מציעים שירותי מעבדה וטיפולים שונים שמתבצעים בחדרים בהם מתקיימת תחלופה גבוהה של חולים. עובדה זו מביאה אותנו למסקנה שיש לנקוט בצעדים שיפחיתו את רמת הזיהום האפשרית למינימום, כך שהמטופלים והמטפלים לא יהיה חשופים לסכנות:

חיפוי משטחי קוריאן במוסדות רפואיים על גבי הקירות יביא להפחתה של הצטברות חיידקים במקומות שונים.

החומר קל מאוד לניקוי ואין צורך להשתמש בחומרים מיוחדים, מה שמוזיל את האחזקה של המקום.

גם מבחינת המראה מדובר על עיצוב אסתטי ונעים לעין שיכול לבוא לידי ביטוי בצבעים שונים. כך ניתן להפוך את החללים במוסד הרפואי ליותר נעימים.

החומר ההוא גם בעל יכולות בידוד מקור וחום וכך ניתן לחסוך באנרגיה ולשמור על הטמפרטורה בחללים השונים.

ניתן להשתמש בחיפוי קוריאן גם באופן חיצוני.

כמה זמן לוקח להתקין משטחי קוריאן?

זמן העבודה הוא לא ארוך במיוחד וגם אינו כרוך ביותר מידי בלגן. ככל שמדובר על צוות מנוסה ומיומן, המשימה תסתיים בתוך שעה קלה מבלי להשאיר לכלוך וללא כל צורך במכשירים שמשמיעים רעש. כך ניתן לשדרג את המראה של החללים במהירות רבה ומבלי שיושקעו בכך ימי עבודה יקרים.

הביקור במוסד רפואי מעוצב מקל על מי שמגיע לטיפול. קבלת טיפול בחללים מעוצבים ונקיים מעלים את הסיכוי לכך שתהיה שביעות רצון מצד המטופלים. בדיקות מעבדה שחייבות להתבצע במקום סטרילי יהיו הרבה יותר מדויקות ויביאו לטיפול טוב יותר של הצוות. כמובן שעדיף להימנע ככל האפשר מביקור במוסדות רפואיים, אך לעיתים אין כל ברירה ואז עדיף שהמקום יהיה יפה ומזמין עד כמה שניתן.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »