אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

משטחי קוריאן

כן, זה עמד באוויר כבר זמן רב – השיש של המטבח שלכם כבר סדוק והשיש בחדר האמבטיה מעלה קצת עובש. מגיע הרגע שבו אתם צריכים להתחדש במשטחים חדשים, וכדאי שהם יהיו משטחי קוריאן איכותיים שמציעה חברת אופטימל. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, ומאז ועד היום פועלת כדי לספק לכם את המשטחים האיכותיים ביותר. החברה המנוסה פועלת מעל 30 שנה בתחום ומציעה לכם את כל ההכוונה והייעוץ שאתם צריכים. משטחי קוריאן– היכן ניתן להתקין אותם?

משטחי הקוריאן מתאימים למגוון רחב של חדרים שבהם אנו משתמשים בבית על בסיס יום יומי. אלה כמה מבין החדרים הנפוצים ביותר:

חדרי אמבטיה – המשטחים מתאימים במיוחד לכיורים של חדרי האמבטיה ולמקלחונים. משטח קוריאן הוא משטח חזק, איכותי ומעוצב. כך שהוא מתאים לתנאי הלחות והרטיבות השוררים בחדר האמבטיה באופן תמידי, ומעניק לחדר זה מראה יוקרתי.

דלפק קבלה למשרד – מאחר והדלפק הוא חלק בלתי נפרד מהמשרד, בין אם מדובר במרפאה ובין אם מדובר במשרד של עורך דין, כדי שהדלפק יראה טוב הוא צריך להיות עשוי ממשטח מעוצב ואיכותי, ואין משטח מתאים יותר ממשטח קוריאן.

המטבח – אחד המקומות החשובים ביותר בבית. זהו חדר עבודה לכל דבר ועניין ובו מכינים מאכלים על בסיס יום יומי. המשטח של המטבח צריך להיות עמיד בפני שאריות מזון, סכינים, מים רותחים, שמנים וחומרים רבים אחרים. מסיבה זו, משטחי קוריאן יכולים להתאים במיוחד למקום שצריך גם להיראות טוב וגם להיות פונקציונלי. לכן חשוב להזמין את המשטחים ואת התקנתם מחברה מקצועית. כאשר אתם מזמינים משטחי קוריאן, עליכם לוודא כי מדובר במשטחים איכותיים אשר יכולים לשמש אתכם לאורך זמן רב. יש צורך לבחור בחברה מנוסה ומקצועית שיש לה ניסיון עבודה רב עם משטחים אלה. כשמדובר בעיצוב המטבח או חדר האמבטיה שלכם אין מקום לפשרות. משום כך, כדאי לנצל את כל האמצעים העומדים לרשותכם כדי למצוא את החברה המקצועית ביותר. תוכלו לחפש חברות באתרי האינטרנט, בפורומים או להתייעץ עם חברים בפייסבוק. אבל לא תמיד צריך ללכת רחוק כל כך. לפעמים דווקא לקרוב משפחה או לחבר טוב יש חברה טובה שעליה הוא יכול להמליץ.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »