אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

משדרגים את עיצוב הבית עם משטחי קוריאן

אחת לתקופה מגיע הרגע שבו אתם מרגישים כי המטבח שלכם זקוק לשינוי דחוף. רבים משדרגים את עיצוב הבית עם משטחי קוריאן, ומי שבוחר לעשות זאת אינו טועה. משטחי קוריאן ידועים בעמידותם, הסטריליות שלהם ואפשרויות העיצוב המגוונות שהם מציעים. מעוניינים לדעת יותר על המשטחים המופלאים? הצוות של אופטימל משטחים אקריליים ישמח לעזור לכם לבחור את המשטח המתאים למטבח שלכם.

חמישים גוונים של קוריאן – עיצוב הבית עם משטחי קוריאן

אחד הדברים הראשונים ששמים אליו לב בעת עיצוב הבית עם משטחי קוריאן הוא צבע המשטח, ולכן עליכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתאימים את הצבע למטבח. מכיוון שאנו מדברים על המטבח, כדאי להשתמש בצבעים מלאי אנרגיה שיעודדו אותנו לעבוד ולבשל. הבא נכיר את הצבעים שעשויים לסייע לנו בבחירת העיצוב:

כתום – בדומה לחברו הצבע האדום, הצבע הכתום עשוי להיות חזק מדיי, אלא אם כן תבחרו בשיש קוריאן בצבע כתום בהיר. הצבע הכתום משדר צעירות, רעננות ועליזות לצד חמימות נעימה, בעודו צבע השייך לפלטת הצבעים החמים.

ורוד וחום – מדובר בשילוב עדין של שני הצבעים האלה, כאשר הצבע הוורוד מייצג את הנשיות ואילו הצבע החום שייך יותר לצד הגברי. אם בחרתם בשילוב זה, תוכלו לשדר זוגיות בריאה וטובה.

ירוק – צבע זה משדר טבע, חיוניות וחיות. הבעיה היא שלא תמיד קל להתאים ריהוט לשיש בצבע ירוק. אם בכל זאת בחרתם בירוק, כדאי לשלב ריהוט בצבעים חמים כמו חום או אדום עמוק.

צהוב לימון – זהו אחד הצבעים המתאימים יותר למטבח, כי הוא משדר תכונות רבות כל כך: חמימות, עליזות, מרץ ושמחה. מכיוון שמדובר בצבע עדין למדיי, הוא מתאים לשורה אורכה של עיצובים.

הגורמים המשפיעים על עיצוב המטבח

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שעל פיהם ייפול דבר כשמדובר בעיצוב המטבח שלכם הוא כמות האור החודרת אליו. לפני שאתם בוחרים את עיצוב השיש, כדאי לבחון אם חלונות המטבח פונים ישירות אל השמש, או שיש צורך בתאורה מלאכותית שתסייע לכם בעבודה. כמו כן, גודלו של המטבח משפיע על העיצוב. בנוסף, חשוב לדעת שהצבעים הבהירים מעניקים תחושת מרחב וחופש, בעוד שהצבעים הכהים יגרמו למטבח שלכם להיראות קטן יותר.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »