אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

כיור קוריאן

כמה פעמים ביום אנו פוגשים את הכיור במטבח או בחדר האמבטיה? האמת היא שמדובר בפעמים רבות כל כך ביום עד כי אנחנו מאבדים את הספירה, וזוהי כבר סיבה מצוינת להתקין כיור קוריאן. ככל שמדובר על כלים סניטריים שממוקמים בחדר האמבטיה, יהיה עליהם להיות עמידים, יפים ומעוצבים כך שניתן יהיה להשתמש בהם במשך שנים רבות. קוריאן הוא החומר המתאים ביותר למטרה זו ולא סתם אנשים רבים בוחרים בו לחדרי האמבטיה שלהם. אופטימל משטחים אקריליים משווקת ומייבאת משטחים מסוג זה ומטפלת בכל מה שדרוש כולל התקנה מקצועית.

כיור קוריאן – סוגי כיורים

ישנם סוגים של כיור קוריאן שניתן לבחור מבניהם, הקולקציות מתחדשות בכל שנה ואפשר להגיע לחנויות שעוסקות בתחום ולהתרשם מההיצע הרב:

כיור כפול יתאים למי שמעוניין להפריד כלים וניתן לעשות בו שימוש גם בשביל להביא לשמירה על האסתטיקה והניקיון במטבח. הקיבולת של כיור זה היא גדולה יותר ואפשר לבחור בכיור בצורות שונות, מרובע, מלבני או עגול. ישנם גם גדלים שונים שיתאימו לצרכים האישיים של כל לקוח.

כיור קוריאן עגול מגיע בעיצוב פורץ דרך ונראה כמו יצירת אומנות באמבטיה. בחירה בעיצוב זה תביא לשינוי כללי של זווית המבט שלכם על האמבטיה. הכיור יכול להיות גבוה או נמוך וגם צר ומתאים למטבח ולחדרי האמבטיה.

ישנם עיצובים רבים אחרים ומומלץ לבחון את האפשרויות בחנויות ובאתר האינטרנט של החברה.

מחזיק מעמד לאורך זמן

מבט חטוף בכיור הלבן והצח יגרום לכל דייר בבית להרגיש שהוא מתגורר בבית מלון חמישה כוכבים. כיור שעשוי מקוריאן הוא מפנק, מרגש ובעל נוכחות מרשימה וכל מי שיבקר בבית שלכם יתרשם שיש לכם טעם טוב בעיצוב. הניקוי של הכיור הוא פשוט מאוד ובניגוד לחומרים אחרים השיש לא יצהיב או יקבל גוונים לא נעימים לעין.

מומלץ כמובן לבצע קירוי של חדר האמבטיה על ידי קוריאן, העבודה עצמה היא פשוטה ולא לוקחת זמן רב. התקנה של קירוי תעלה את הערך של הבית שלכם במקרה שתרצו להשכיר או למכור אותו בעתיד ולכן רצוי להשקיע בעיצוב שלו על כל המשתמע מכך.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »