אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

יתרונות שילוב שיש קוריאן במטבח ביתי

המטבח הביתי הוא המקום המועדף עלינו ביותר. אנו נהנים לעבוד בו, לחתוך ירקות לארוחת ערב או ללוש בצק לעוגה לקראת האורחים העומדים לבוא בערב החג. עיצוב המטבח חשוב לנו, ולכן אנו עושים כל שביכולתנו כדי להעניק לו מראה ביתי ונעים. יתרונות שילוב שיש קוריאן במטבח ביתי הם רבים ומגוונים, והצוות המקצועי של חברת אופטימל משטחים אקריליים ישמח לספר לכם על כך בהרחבה.

יתרונות שילוב שיש קוריאן במטבח ביתי – אז מה מיוחד כל כך בשיש הזה?

מעוניינים לשלב שיש קוריאן במטבח הפרטי שלכם? יתרונות שילוב שיש קוריאן במטבח ביתי הופכים לברורים יותר מדי יום ביומו, שכן ישראלים לא מעטים בוחרים לשלב אותו בעיצוב. אז אם החברים שלכם לא הצליחו לשכנע אתכם להזמין שיש קוריאן, אלה כמה נקודות למחשבה:

הקוריאן החזק – שיש קוריאן עשוי מחומר חזק ואיכותי. הוא אינו חשוף לפגעים ונחשב לעמיד בפני תנאי החום והרטיבות השוררים במטבח דרך קבע. אמנם, מומלץ לרענן אותו מדי כמה שנים, אך מעבר לכך מדובר בשיש עמיד שלא ניתן לשחוק בקלות.

קל לניקוי – שיש קוריאן במטבח ביתי מתאים לכל מי שאוהב לשמור על סדר וניקיון. זאת משום שמדובר בתחזוקה פשוטה למדיי: כל שיש לעשות כדי להיפטר מהכתמים שנוצרו על גבי השיש הוא לטבול מטלית בסבון כלים ולנגב. גם כתמי השמן יורדים בצורה כזו, ואם זה לא עוזר, אפשר להשתמש בסקוץ' ברייט.

סטרילי – משטחי קוריאן באים כמקשה אחת וללא סדקים, ולכן הם נחשבים למשטחים סטריליים במיוחד. הם מונעים את חדירתם של המים אל השיש ואינם מאפשרים את היווצרותן של מושבות חיידקים ובקטריות על גבי המשטח.

בגלל המראה – הקוריאן הוא חומר גמיש המגיע במגוון רחב של צבעים. אתם יכולים לבחור אם לכסות גם את הכיור בקוריאן או לבחור את צבע המשטח – ורוד בהיר, ורוד כהה, שחור, לבן או שילובי צבעים.

שומרים על קשר עם החברה

לאחר שבחרתם את משטח הקוריאן והתקנתם אותו בהצלחה, אל תשכחו לשמור על קשר עם החברה שהתקינה לכם אותו. זאת משום שמדי תקופה תצטרכו לרענן את המשטח ולחדש את מראהו הכללי.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »