אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

אגנית קוריאן

אגנית קוריאן בביצוע חברת אופטימל

אגנית קוריאן היא משטח עשוי שיש קוריאן הממוקם בתחתית המקלחון, ותפקידה למנוע מהמים לזלוג ברחבי חדר האמבטיה. האגנית משמשת גם לניקוז יעיל יותר של המים אל פתח הביוב, כך שהמים לא עומדים במקלחון ויוצרים 'בריכות'. אגנית קוריאן משווה לכל מקלחון מראה יוקרתי וגימור אסתטי. חברת אופטימל מומחית בעיצוב והתקנת אגניות קוריאן והתאמתן באופן הרמוני לעיצוב שבחרתם עבור חדר המקלחת.

אגנית קוריאן - כל היתרונות

לאגנית קוריאן מספר יתרונות - מלבד העובדה כי הקוריאן הוא אחד החומרים החזקים והאסתטיים הקיימים כיום לרשותנו, אגנית קוריאן משדרגת כל מקלחון פשוט והופכת את המקלחת לחוויה אחרת ממה שהכרתם עד היום. יכולות העיצוב עם משטח קוריאן הן ורסטיליות, וניתן להתאים את צבע האגנית לצבעים השולטים בחדר המקלחת שלכם. ​ יתרון נוסף של אגנית קוריאן הוא האספקט הבטיחותי - הקוריאן מונע החלקה ובכך מפחית את הסיכוי לתאונת החלקה מסכנת חיים במקלחת.

אגנית קוריאן - כל היתרונות

במידה והדירה שלכם ממוקמת בקומה גבוהה, אגנית הקוריאן תמנע חדירת מים דרך המרצפות לדירת השכנים שבקומה התחתונה, מאחר והמים יזרמו הישר אל הביוב. הכל טוב ויפה, אך כדי להנות מכל יתרונות אגנית הקוריאן שמנינו לעיל יש צורך בהתקנה מקצועית בזווית מדויקת. כל התרשול או חוסר מקצועיות בזמן ההתקנה לא יספקו לכם את המראה היוקרתי ואת יתרונות אגנית הקוריאן. ​ חברת אופטימל מתמחה בעבודות עם משטחי קוריאן בכלל ואגניות קוריאן בפרט ומתאימה את האגנית במדויק לחדר המקלחת שלכם. גם אם הקבלן התרשל בבניית חדר המקלחת שלכם, נוכל לייצר את האגנית בהתאם לזויות בשטח. חברת אופטימל - עיצוב באחריות! מוזמנים לפנות אלינו בשמחה לייעוץ וקבלת מידע נוסף.

אגנית למקלחון

כל מקלחון עשוי לסבול מהבעיה הזו – מים שמשפריצים לכל עבר ומציפים את רצפת חדר האמבטיה. אגנית למקלחון הינה פתרון פרקטי מצד אחד ומאידך דקורטיבי ועיצובי. אופטימל מציעים פתרונות עיצוביים מתקדמים לבתי עסק ולבתים פרטיים. החברה הוותיקה מייצרת אגניות קוריאן לפי מידה וצרכיו של הלקוח לחדר האמבטיה – בכל צבע צורה וגודל. מומלץ לפנות ליעוץ ולקבל מידע מעודכן בנושא.

אגנית למקלחת – יתרונות

למרות שחלק מאנשי המקצוע ממליצים לא להתקין אגנית למקלחון לעיתים היא דווקא מאוד מומלצת. להלן חלק מהיתרונות:

מעניק פתרון הולם במקרה של רצפת מקלחונים קיימת, אשר לא קיים בה שיפוע או שהשיפוע בה אינו מספיק על מנת למנוע את זרימת המים לחלל חדר האמבטיה.

לקוח התקשר אלינו ותיאר מקרה של אגנית מפסיפס שעברה 3 תיקונים בעבר – ולמרות זאת המים נזלו לקומה התחתונה. התקנת אגנית קוריאן לפי מידה פתרה ללקוח את הבעיה.

בקומות גבוהות, האגנית תעניק מעטפת בטיחות נוספת למניעת נזילת מים דרך הריצוף.

ניתן לרכוש אגניות קוריאן איכותיות, יפות, צבעוניות ומעוצבות שיתרמו לשדרוג החזות החיצונית של המקלחון.

אנו ממליצים בחום לצפות גם את קירות המקלחון בלוחות קוריאן; אז מתקבל מראה מושלם והומוגני ללא תפרים וחיבורים – ואין גם מקום לפיטריות ובקטריות שמצטברות בדרך כלל בתפרים בין האריחים. מאוד קל לניקוי ותחזוקה שוטפת.

בשוק המקומי, קיים מגוון רחב של סוגי אגניות למקלחונים, אשר נבדלים אחד מהשני בחומרי הגלם ובמידת הרעש שפגיעת המים בהם משמיעה. כמו כן, הם נבדלים גם בעיצובם, גודלם וצורתם.

אגנית אקרילית מרובעת למקלחת

לסיכום, התקנת אגנית מומלצת רק אם יש צורך ממשי בקיומה. כמו כן, עדיף להשקיע באחת איכותית מקוריאן ולוודא שהתקנתה מבוצעת כמו שצריך על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה. התקנה שכזו תעשה את כל ההבדל בין רחצה מוצפת במים לבין מוצר בעל ניקוז איכותי ומהיר המתפקדת ביעילות בכל רמה של עוצמת זרם מים. דווקא החלק בפרקטי הוא החשוב באגנית. לכן כדאי לפנות לחברה מנוסה אשר מבינה בנושא ותדע לייעץ לכם נכון.